Klachten

Wij streven ernaar u de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden en hechten veel waarde aan uw tevredenheid. Desondanks kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent met de behandeling of de verstrekte informatie. Mocht u opmerkingen of zorgen hebben over de gang van zaken binnen onze praktijk, dan stellen wij het op prijs als u deze met ons bespreekt. Op die manier kunnen we samen met u naar een passende oplossing zoeken.
Indien u niet tevreden bent, kunt u uw opmerkingen, suggesties of klachten richten aan onze praktijkmanager, Nacira Talhi. Zij is bereikbaar via nacira@develuwschetandartsen.nl of telefonisch
op 0341-560180. Wij zullen uw bericht intern bespreken met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klachtenregeling

We streven ernaar samen met u tot een oplossing te komen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan kunt u gebruikmaken van de KNMT-klachtenregeling, waarbij De Veluwsche Tandartsen is aangesloten. Deze klachtenregeling voldoet aan de eisen van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector (WKCZ) die gelden voor alle zorgverleners. De KNMT kan bemiddelen of uw klacht formeel in behandeling nemen en een bindende uitspraak doen. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Voor meer informatie kunt u de website van KNMT raadplegen. Voor persoonlijk advies kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) via
0900 20 25 012 (€ 0,90 per minuut)